Konfigurácia vysoko výkonného systému na platforme Sandy Bridge - videonávod

Ahoj priatelia, dnes som sa nastaviť počítač počnúc procesorom, ktorý je súčasťou Sandy Bridge, tieto procesory sú vysoký výkon a prichádzajú s množstvom vylepšení a nových funkcií.
Sandy Bridge je krycie meno rodiny procesorov, ktoré sa stalo k dispozícii počnúc 9 Januára 2011, prichádzajú s mnohými inováciami a novými funkciami, z ktorých najdôležitejšie novinkou je Turbo Boost zvýši viac inteligentný FREQ procesor v prípade potreby pri ak nie je spotrebovávať menej ako poslednej generácie, na záver máme menšiu spotrebu energie a menej tepla ničomu, takže menšie chladiča.
Charakteristickým rysom nové a veľmi zaujímavé je Quick Sync s ňou môžete prekódovať obsah videa extrémne rýchlymi procesormi Sandy Bridge môže uviesť do rozpakov najmocnejší (NVIDIA CUDA, ste-stream), som sa pôvodne myslelo ale Presvedčil som sa o tom, keď som dal procesor pracovať (i7 2600).
Tento systém je dnes medzi špičku, sme vybrali tie najlepšie komponenty na trh, sme nemali strácať peniaze, vzali sme tie najlepšie komponenty, ale zostali sme s okom na rozpočte by táto úroveň vyššie výkon je ťažké nájdené, a ak zistíme, nás to stálo enormne.
V súčasnej dobe akýkoľvek nový systém musí mať SSD pre operačný systém, ktorý znamená zlato, čo je dobré mať mimoriadne vysoké výkonné komponenty, ak máte pomalý pevný disk?
Zdroj vybraný je produkovaný Seasonic je zdrojom poslednej generácie v rozsahu výkonu, ani by sa hovoriť príliš veľa, Seasonic sú zdrojom 30 rokov a až doteraz nikdy sklamaný, naopak konštrukcie pri stavbe svojich zdrojov je V súčasnej dobe najviac kopíroval, dokonca obracia k nim pre výrobu Corsair špičkové zdroje.
Puzdro je sen, že tento model bude môj ďalší prípad, tí, kto to urobil, keby som vedel, čo som potreboval, ale myslel na všetko, hľadajú pár názory na nete a pochopíte, o čom hovorím.
Dúfam, že si konfiguráciu, ak si kúpite tento systém môže vrátiť do kolónky pre poznámky, aby nám povedali, ako sa pohybujú.
Pamätajte, že ak máte podnety, sťažnosti alebo dodatky neváhajte napísať do kolónky pre poznámky, de-i, ak ste sa stretli do kolónky pre poznámky, že používateľ má problém a vy mu môže pomôcť, neváhajte to urobiť, jediný spôsob, ako môžeme urobiť toto miesto lepšie, nájdete v poznámkach!
V poznámkach sa snaží dostať niečo na túto tému, aby ostatní návštevníci môžu ponúknuť kurz + pripomienky relevantné pripomienky môžu byť ďalšie podpora za chyby používateľa, alebo túžba sa učiť.
Než si otázku, skúste sa pozrieť cez pripomienky najstarších, väčšina časov tam už odpovedal na vašu otázku.
Použiť viac kategórií v hornej časti stránky a vyhľadávače z pravého rohu rýchlo dostať na to, čo vás zaujíma, máme viac než 500 výukových programov, ktoré pokrývajú takmer každý žáner softvéru, sme si uvedomili, I stačí hľadať pre nich a pozerať sa na ne.

Návod na použitie videotutorial.ro

Search Engine.
Ak napríklad máte problém s Yahoo Messenger, môžete zadať v našom vyhľadávači pojmy ako je Yahoo, neporiadok, Messenger, id neporiadok, multimess problém posol, chyba messenger atď uvidíte, že budete mať na výber.

Kategórie.
Ak používate kategórie rozbaľovací myslia, že bar v domovskom kategórií: Office, Grafický dizajn, Hardware, Internet, multimédiá, bezpečnosť, systém, skladovanie, zálohovanie, do týchto kategórií sú organizované subkategórií a sub-sub -categorii, to je presnejšie filtrovanie. Ak chcete nájsť niečo v súvislosti s Yahoo Messenger pomocou kategórie, ktoré môže viesť kategórii:InternetTam sa otvorí ďalšie podkategórie, kam umiestniť Voice-ChatOdtiaľ môžete ísť na čiastkové yahooA konečne, s týmito filtrami dorazí na stránku, kde jedinými predmety súvisiace s Yahoo Messenger alebo Yahoo Mail.

Archívy.
na archív Nájdete tu všetky naše výučbové programy organizované krásne dni saptameni, mesiace a roky.
Všetko je logické, stačí nasledovať logiku.
Užite si to!

Konfigurácia niekoľkých alternatívnych tutorial +

4 procesorové jadrá bez HT.
Intel® CoreTM i5-2500K Sandy Bridge, 3300MHz
Procesor jadra + HT = 4 8 vidieť jadro systému (alternatíva výkon.
Intel® CoreTM i7-2600 Sandy Bridge, 3400MHz
Paca základne.
Gigabyte PH67A-UD3-B3, zásuvka 1155
Paca základňa s UEFI BIOS (alternatíva s grafikou).
Asus P8P67-LE, Socket 1155
DDR3 pamäte.
Xtream TeamGroup 4GB (2x2GB) DDR3, 2000Mhz
SSD pre operačný systém.
Solid State Drive (SSD) OCZ OCZSSD2-2VTXE60G, 60GB
Hard Disk Storage.
Hitachi Deskstar HDD 7K1000.C 1TB, 7200rpm, 32MB
Grafická karta môže byť inštalovaný voliteľný 2 (SLI)
Asus GeForce GTX460 SE, 1024MB, GDDR5, 256bit
Napájací zdroj (PSU)
Zdroj Seasonic X-760, 760W, 4 konektory PCI-X (multi GPU)
Corsair veža puzdro (pre správu káblov, chladený kvapalinou ready)
Corsair Obsidian bývanie 800D FullTower
Lacnejšie bývanie veža (alternatívne).
Antec Three Hundred Tower bývanie

Pozor

Ak si chcete kúpiť tieto výrobky z PcGarage, použite tento poukaz 88NX2AZW o znížení 1% z celkovej hodnoty výrobkov.

Cristian Cismaru

 

 


súvisiace Návody


O Cristian Cismaru

Páči sa mi všetko, čo súvisí s IT&C, rád sa podelím o skúsenosti a informácie, ktoré sa mi každý deň hromadia.
Naučte sa, ako sa naučiť!

Komentáre

  1. Alin povedal

    Super ťažké odvtedy očakávame tutorial.
    S pozdravom tím Videotutoriál

  2. zoom povedal

    Zaujímavé tému večer, keď som si bv.voua baieti.Cristi odkryť viac z nasledujúcich Videotutoriál skúseností IDEX okien sú zvedaví, ako si pripísal svoj w7.sistemul.

  3. Wayne povedal

    Cristi vidieť tento systém stojí menej ako 60 miliónov, ale dva zdroje boli mylne umiestnené do koša namiesto jedného.
    V súvislosti s tutrialul, vyšiel veľmi dobre, najmä systému, ale škoda, že nemôžem dovoliť tak.

    Blahoželáme návody!

    PS: Hmmm, bývanie je stále pomerne drahé, najmä preto, že sú lacnejšie alternatívy, a že robíte dobrú prácu.

  4. marius povedal

    Vzala by som, keby som mal peniaze Sistema

  5. Florin povedal

    Vážim si svoje výukové programy neustále, len pridávanie v tomto prípade by bol cenový systém, umelo zvýšená pridaním košík dva zdroje namiesto jednej.
    vďaka

  6. Razvan povedal

    sal ma ospravedlň, že post tu esá komentár ale inde ani oholený vôbec mám problém hovorím obrovský nemôžem nainštalovať systém Windows 7 alebo Windows Vista taška cd všetko pôjde dobre dosiahnuť konečnej inštalácie a tam načítanie nie je pripravený čakal skoro pol hodiny a nimik 3 môže niekto prosím, pomôžte mi veľa systém: AMD procesor anthlon (tm) procesor 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
    Pamäť: RAM 1536 160 7100 GB HDD GeForce GS ... .plsss niekoho, kto by mi pomohol a snažil som sa držať nainštalovať a rovnako ako ja, že som skontrolovať hdd CD a nemám problém s tým a som skontroloval Rami ... a problémov grafickej karty ... Neviem, čo robiť s nechce ísť nE CD ... no ... prísť s STIK inštaláciu dokončiť a tam merge..nu Môže incarca..nu nie je moja zámky PC iba nečíta žiadnu cd ani na STIK taške, keď sa to isté deje xp veľkú adik nemám problém s ním iba s Windows Vista a Windows 7..spuneti mi, čo môžem robiť poteší viac ... mltumesc

    • webdan povedal

      Razvan: Sal ma ospravedlň, že post tu esá komentár ale inde nemal oholenú vôbec mám problém hovorím obrovský nemôžem nainštalovať systém Windows 7 alebo Windows Vista taška cd všetko pôjde dobre dosiahnuť konečnej inštalácie a predpripravené tam nie je zaťaženie čakal skoro pol hodiny a nimik 3 môže niekto prosím, pomôžte mi veľa systém: AMD procesor anthlon (tm) procesor 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
      Pamäť: RAM 1536 160 7100 GB HDD GeForce GS ... .plsss niekoho, kto by mi pomohol a snažil som sa držať nainštalovať a rovnako ako ja, že som skontrolovať hdd CD a nemám problém s tým a som skontroloval Rami ... a problémov grafickej karty ... Neviem, čo robiť s nechce ísť nE CD ... no ... prísť s STIK inštaláciu dokončiť a tam merge..nu Môže incarca..nu nie je moja zámky PC iba nečíta žiadnu cd ani na STIK taške, keď sa to isté deje xp veľkú adik nemám problém s ním iba s Windows Vista a Windows 7..spuneti mi, čo môžem robiť poteší viac ... mltumesc  

      Máte problémy so základnou doskou (akýkoľvek modul pamäťovej karty robí vaše tváre).

  7. Andu povedal

    A nie príliš zaujímavé.
    V 52 milióna som systém, ktorý rozkladá v dvoch akéhokoľvek máte.

    Povedali ste, že to, čo ste nastavili, bude super ok za 2/3 roky. No a za 2/3 roky sa určite nájdu aplikácie, ktoré využívajú 6 jadier, takže jedno už máte - na procesore.
    4GB DDR3 sú teraz v poriadku. Nie je v 2 / 3 rokov.
    GTX460 doska je v poriadku, ale nie je to, čo hľadať v systéme FutureProof.
    Bývanie je výstrelok. Jasná. Nedávať nikomu normálne hlavu 1400 Roni na bývanie.
    Zdroj je veľmi dobrá, pravdepodobne najlepší / užitočná komponenta vo všetkom, čo dať vonku.
    SSD je v poriadku a len preto, že má vynikajúcu kvalita / cena dnes.
    Mohlo by to byť lepšie ... oveľa lepšie.
    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/

    • AnduZaujímavý a nie príliš.
      V 52 miliónoch som urobil break-in systém dvoch acolo.Ai, čo ste povedal, že ste nastavili bude mimoriadne ôk a viac než 2 / 3 rokov. No, 2 / 3 rokov 6 iste objavia aplikácie, ktoré používajú jadro, takže sa už jeden - procesor.
      4GB DDR3 sú teraz v poriadku. Nie je v 2 / 3 rokov.
      GTX460 doska je v poriadku, ale nie je to, čo hľadať v systéme FutureProof.
      Bývanie je výstrelok. Jasná. Nedávať nikomu normálne hlavu 1400 Roni na bývanie.
      Zdroj je veľmi dobrá, pravdepodobne najlepší / užitočná komponenta vo všetkom, čo dať vonku.
      SSD je v poriadku a len preto, že má vynikajúcu kvalita / cena dnes.
      Mohlo by to byť lepšie ... oveľa lepšie.
      http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/  

      V prvom rade je nutné informovať sa, prečítajte si o zmenách, ktoré prichádzajú s Sandy Bridge, najmä Quick Sync.
      PROC Dáte tam je slabší (priemer test) a drahšie prekódovanie nechce hovoriť ...
      Okrem toho AMD je 45nm vaše (vs 32 5 i2500 k), to znamená, že veľa 6 jadra tepla, TDP 125w bez dobrého chladiča?
      Predstavenie Grafická karta je príliš drahé, ale keď som sa vzdať tašku bývanie aj napriek grafickou kartou, SLI váhy efektívne Sandy Bridge.
      Nechápem, prečo si si vzal ala SSD, hoci to má contoller SandForce je obmedzená na zmluvy medzi IOPS SandForce a OCZ.
      Pamäť je extrémne ... .. hodnotu!
      Corsair zdrojom vášho výberu je zlá, 80Bronze = neefektívne, RUBYCON kondenzátory sú umiestnené na lacnejších zdrojov, ventilátor hlučný, Chatrný, prečo si myslíte, že zvolený zdrojom nákladov ma zdvojnásobí?
      Tieto komponenty, ktoré potrebujú stabilitu zdroj potravy, ktorá neverí, že to môže zabezpečiť stabilitu, účinnosť nezmieňuje, že v Rumunsku je lacná elektrina, alebo nie ?.
      Mohol by som pokračovať, ale ja sa tu zastaví.

      • Cristi-admin:
        V prvom rade je nutné informovať sa, prečítajte si o zmenách, ktoré prichádzajú s Sandy Bridge, najmä Quick Sync.
        PROC Dáte tam je slabší (priemer test) a drahšie prekódovanie nechce hovoriť ...
        Okrem toho AMD je 45nm vaše (vs 32 5 i2500 k), to znamená, že veľa 6 jadra tepla, TDP 125w bez dobrého chladiča?
        Predstavenie Grafická karta je príliš drahé, ale keď som sa vzdať tašku bývanie aj napriek grafickou kartou, SLI váhy efektívne Sandy Bridge.
        Nechápem, prečo si si vzal ala SSD, hoci to má contoller SandForce je obmedzená na zmluvy medzi IOPS SandForce a OCZ.
        Pamäť je extrémne ... .. hodnotu!
        Corsair zdrojom vášho výberu je zlá, 80Bronze = neefektívne, RUBYCON kondenzátory sú umiestnené na lacnejších zdrojov, ventilátor hlučný, Chatrný, prečo si myslíte, že zvolený zdrojom nákladov ma zdvojnásobí?
        Tieto komponenty, ktoré potrebujú stabilitu zdroj potravy, ktorá neverí, že to môže zabezpečiť stabilitu, účinnosť nezmieňuje, že v Rumunsku je lacná elektrina, alebo nie ?.
        Mohol by som pokračovať, ale ja sa tu zastaví.  

        doplnený zdroje, bývanie, Sandy Bridge mieste, 32 nanometrov atď hovorím, že sa mi systém nakonfigurovaný systém poraziť v každom hernom / test.
        Nechápem, ako si môžete vziať veci na uvedenie na trh (alebo užitočné) Quick Sync pohlavia.
        Áno, ja neviem čo, ale ja vám niečo poviem iné: nikto nestará.
        Všetko bolo ako každé nové série procesor / grafickú kartou atď dual-channel site Gen = drhnutie drevenú nohu. Vyšší výkon, ale tiež zanedbateľné (2 / 5% = 0).
        Hovoríte, že ste dať gtx460.
        To je zdrojom mojej x vedie 2 6970 (koniec hry).
        SSD Vertex vybral mňa je viac než 2 svojho testovania. Nič moc, ale to je.
        Neupravená náhubok na marketingové veci. Bude vždy nové veci, nemali by ste robiť bod je získať.
        Na konci, budete sa zmiasť.

        • AdrianGudus povedal

          Andu:
          doplnený zdroje, bývanie, Sandy Bridge mieste, 32 nanometrov atď hovorím, že sa mi systém nakonfigurovaný systém poraziť v každom hernom / test.
          Nechápem, ako si môžete vziať veci na uvedenie na trh (alebo užitočné) Quick Sync pohlavia.
          Áno, ja neviem čo, ale ja vám niečo poviem iné: nikto nestará.
          Všetko bolo ako každé nové série procesor / grafickú kartou atď dual-channel site Gen = drhnutie drevenú nohu. Vyšší výkon, ale tiež zanedbateľné (2 / 5% = 0).
          Hovoríte, že ste dať gtx460.
          To je zdrojom mojej x vedie 2 6970 (koniec hry).
          SSD Vertex vybral mňa je viac než 2 svojho testovania. Nič moc, ale to je.
          Neupravená náhubok na marketingové veci. Bude vždy nové veci, nemali by ste robiť bod je získať.
          Na konci, budete sa zmiasť.  

          Pre vás, ktorí pravdepodobne počúvate Guta na YouTube, je to zanedbateľné, sedíte na neporiadku a dávate webkameru babes. Vôbec netušíte, čo to znamená vyvíjať a implementovať také technológie, a hlavne mať príležitosť ich využívať. Kto je geek a kto skutočne PRACUJE na PC a nechce, aby fungoval iba jeho CS a neporiadok, bude tieto technológie brať do úvahy. Môžete sa držať 512 MB RAM, keď je neporiadok ... to je všetko, na čom záleží väčšina z vás ...

  8. Áno, čakáme na sprievodcu s vysoko výkonným a lacným systémom ...

  9. Cristi, ale ak nám môžeš poskytnúť tento softvér s frekvenciou skúšania, ... Môžeš si urobiť návod.

  10. Ionut povedal

    2 časy sa pridá zdroj chýb, takže cena je o niečo nižšia

  11. waveboy2u povedal
  12. Sorin povedal

    Bolo by zaujímavé si tutoraial o zriadení systému Sandy Bridge v ieftin.multumesc mája.

    • sorin00098 povedal

      Sorin: Bolo by zaujímavé si tutoraial o zriadení systému Sandy Bridge v ieftin.multumesc mája.  

      Bohužiaľ Súhlasím s tine.Din cena dosiahla Cristi nie je po ruke.

  13. Marian povedal

    Ak chcete byť úprimný by som sa nikdy kupovať systémovú dosku + CPU, aby stálo za bývanie (bez zdroja)

  14. Marian povedal

    Ale môžem povedať, že som zostal s niektorými z tutoriálu, FHE takže držať krok dobrú prácu!

  15. Marian povedal

    Ale môžem povedať, že som zostal s niektorými z tutoriálu, a tak udržať v dobrej práci!

  16. Cristi, pretože čakajú na tento kurz, áno, je to veľmi dobré, ale trochu vec, ktorú som si všimol, o tebe, prečo nedáš v konfigurácii i7 2600K, ktoré máte k dispozícii, máte jednoduché nebude multiplikátor odomknutý, ale ide ešte o i5 ale ak ste jej povedal brániť SATA 3 3 očakávať SSD, a ak sa čaká na ďalšom spracovateľom iný socket ste povedal, sústruženie a ďalšie procesory, ktoré existujú mimo Sandy Bridge, takže som už žiadny zhon, že viac ako 1-2 rokov sa objaví Iara kto vie, čo idea nich zhromažďujú intel Banisor tak dobre a prijať nové komponenty, ktoré majú byť v čele. Ďakujem za tutorial vyrobené, ale objavil na trhu 1155 alebo všetky taniere nie sú k dispozícii, aby nedošlo k dávať peniaze, aby ma hádzať šialené. BAFTA

  17. Dobrý deň. Vážim si moc za to, čo robíte. Ale tento výukový program vyzerá celkom slabá, pretože to môže trvať niečo menej peňazí oveľa lepší.
    Tu je len jeden príklad, a som si istý, že môžeme urobiť oveľa lepšie ako ja a tu: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ , Dobrý deň a ďakujem za vašu tvrdú prácu!

    • AdrianGudus povedal

      MCIDobrý deň. Vážim si moc za to, čo robíte. Ale tento výukový program vyzerá celkom slabá, pretože to môže trvať niečo menej peňazí oveľa lepší.
      Tu je len jeden príklad, a som si istý, že môžeme urobiť oveľa lepšie ako ja a tu: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ , Dobrý deň a ďakujem za vašu tvrdú prácu!  

      Zvolená základná doska je trochu „nízka“. Nevidím zmysel v tom, aby som mala integrované video, pokiaľ na ňom máte pieskový most a integrovanú grafiku. Prečo ste si kúpili grafickú kartu, ak ste si vybrali základnú dosku s integrovaným videom? Navyše máte príliš málo USB, ktoré dnes potrebuje čoraz viac ľudí. Všetko svinstvo, čo vložíme do PC, je na USB. Ak si kúpite vyhradenú grafickú kartu, konektor VGA a DVI je zbytočný. Cristiho doska sa mi zdá najideálnejšia a nehovorím, že je môj kolega, ale preto, že je to pravda.

  18. Calin povedal

    Zdroj drahé .. príliš silné spomienky 2000MHz nie toľko, čo môžete robiť s fracventa, môže procesor Lau niečo lepšieho bývania drahé, veľmi drahá, HHD hrôza .. Myslím, že je najviac uninspired konfigurácie.

    • Calin: Zdroj drahé .. príliš silné spomienky 2000MHz nie toľko, čo môžete robiť s fracventa, môže procesor Lau niečo lepšieho bývania drahé, veľmi drahé, HHD hrôza .. Myslím, že je najviac uninspired konfigurácie.  

      Pevný disk som dal len úložisko pre systém sme zvolili SSD, ktorý je v súčasnej dobe najlepšie dostupné na našom trhu.
      Puzdro je pre znalcov, ktorí nechcú tráviť príliš veľa, sme umiestnili lacnejšiu alternatívu výukový program.
      Spomienky sú veľmi rýchle, základná doska podporuje až 2200 a ešte viac, ak si myslíte, že je o vysokej frekvencii môže dostať ostatných, aby 1333 alebo 1600 z rovnakej série, ale nevidí zmysel, prečo by ste mali chcieť nižšiu rýchlosť, najmä je super rýchly procesor.
      Ak budeme hovoriť o procesore, je to šelma, pretaktovanie stránky sú v dnešnej dobe mimoriadne jednoduché, stačí zvýšiť multiplikátor, išiel až 4.9 5.0 alebo jede všade, tank, som Sandy Bridge a verte mi, ja viem, hovorím, kto chce procesor je v rámci výučbového programu pre lepšiu alternatíva, ale neodporúčam, cena je príliš vysoká a výkon sa nemení s cenou na tejto úrovni.

  19. RW.In generácie s bývaním, väčšina z vás netuší, ako to vyzerá systém v takomto prípade. Ak ste niekedy dostať šancu vidieť, ako to shell zmeniť to, čo stojí za všetky peniaze, ktoré mi príliš scumpa.Dupa žiť.
    http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y

    • zoom: RW.In generácie s bývaním, väčšina z vás netuší, ako to vyzerá systém v takomto prípade. Ak ste niekedy dostať šancu vidieť, ako to shell zmeniť to, čo stojí za všetky peniaze, ktoré mi príliš scumpa.Dupa žiť.http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y  

      Videl som to naživo a bol som omráčený, je umelecké dielo, možno je to trochu drahé, ale nemyslím si, že budete kupovať ďalšie kabinet v najbližších 10 rokov.
      To je pre toho, kto je za vášnivá k sebe navzájom, som vyslaný alternatívu k tomuto prípadu.

  20. marius Florin povedal

    Konfigurácia Cristi acestasta výrazne v budúcnosti by som naozaj rád Sami kúpiť tento počítač a mal som nejaký čas Akum konfigurácia doska asceasta piesok Brigde. veľmi ťažké

  21. pán Problem povedal

    Ako sa nazýva gadget chlap, ktorý môžem použiť pre CPU?

  22. cretzu povedal

    Super ťažké, ale ste zabudli Sandy Bridge chladič alebo ísť bez? A ešte jedna vec, a to aj DVD-RW alebo konfigurácia sakra BlueRay, eh?

    • AdrianGudus povedal

      cretzuSuper ťažké, ale ste zabudli Sandy Bridge chladič alebo ísť bez? A ešte jedna vec, a to aj DVD-RW alebo konfigurácia sakra BlueRay, eh?  

      30.000 bolo povedané časov v ďalších výučbových programov, ktoré máme pred sebou ešte na mieste súvisiacich s konfiguráciou, ako sú:
      BOX procesor znamená procesor, ktorý je dodávaný v krabici pripravené všetko, čo potrebujete, vrátane: chladič, ventilátor, termálne zlúčenina je použitá pripravený a zaklapne alebo upevňovacie príslušenstvo.
      Pri pohľade na procesor a potom napísať názov znamená BOX má všetko v poli.

      • Mihai.m povedal

        AdrianGudus:
        30.000 bolo povedané časov v ďalších výučbových programov, ktoré máme pred sebou ešte na mieste súvisiacich s konfiguráciou, ako sú:
        BOX procesor znamená procesor, ktorý je dodávaný v krabici pripravené všetko, čo potrebujete, vrátane: chladič, ventilátor, termálne zlúčenina je použitá pripravený a zaklapne alebo upevňovacie príslušenstvo.
        Pri pohľade na procesor a potom napísať názov znamená BOX má všetko v poli.
          

        Vážne, pred vami boli arogantní, a uvidíte, že i5 web NOT COOLER iba i7 má chladič. Na i5 2500k na emag to hovorí jasne a veľké „nezahŕňa chladič“ v popise produktu. Buďte opatrní, ak si kúpite Sandy Bridge, niektoré majú chladič a iné nie. Aj keď má názov.

  23. Alex996 povedal

    Gratulujeme a klobúky vypnúť a až potom prijať zamestnanie exelenta.Sistemul je účinná, ale skumpica. Prosím, ak je to možné a budete mať čas, aby sa kurz o HirensBooCD Klar 13.01, pretože som videl, že môže byť interesat.Inca ešte raz a tak ďalej tinetio GRATULUJEME !!!

  24. Liviu povedal

    Neai nie je blázon vôbec pikantné smrad cap.Foarte dobrý systém, ale stojí jeden mesiac polovica !! Idete do zahraničia a kúpiť systém môže nechať 2 mesiacov Satio Satio môže kúpiť aj reproduktory a plazmové etc.Mai neba tak tutoriálov na systéme Sandy Bridge v máji výkon !!! A ak tam je ešte žiadny most avi marca ešte obťažovať !! Veľa šťastia !! vážim si vašej práce !!

  25. Ionut povedal

    Dobrý deň robiť dobrú prácu, aj keď je systém pomerne drahé :) dať vysoký výkon !!!! ešte raz gratulujeme!

  26. AdrianGudus povedal

    Cristi-admin:
    Trochu naštve ... GTX460 Nvidia.
    Vytlačiť 3dmark06 predvolené, žiadny šok.  

    Ciumpalacii inganfati myslím ľudí, ktorí nemajú tušenie, čo PC a jete predstavenie vedieť, čo 21709 v 3DMark?

    • cristi povedal

      AdrianGudus:
      Ciumpalacii inganfati myslím ľudí, ktorí nemajú tušenie, čo PC a jete predstavenie vedieť, čo 21709 v 3DMark?   

      oh drahý kráľ hovoril počítačov, čo povedať.
      väčšina z nich je práve pre tento systém je neprimeraná. že tieto peniaze získať i7 a GTX alebo GTX 570 560 470 GTX TI alebo možno HD6950 to všetko bez diskusie nad GTX 460, že výkon.
      a nie cocolasiti GTX 460 takže to nie je zázrak, je to výkon grafickej karty znamená, že najlepší pomer kvalita / cena od NVIDIA. Keď máte viac ako £ 5000 pre GTX nenapadá 460.
      Aspoň byť spravodlivý a uznať, že to nie je v systéme Idel, že peniaze, ktoré by mohli byť lepšie.

      • Viorel povedal

        cristi:
        oh drahý kráľ hovoril počítačov, čo povedať.
        väčšina z nich je práve pre tento systém je neprimeraná. že tieto peniaze získať i7 a GTX alebo GTX 570 560 470 GTX TI alebo možno HD6950 to všetko bez diskusie nad GTX 460, že výkon.
        a nie cocolasiti GTX 460 takže to nie je zázrak, je to výkon grafickej karty znamená, že najlepší pomer kvalita / cena od NVIDIA. Keď máte viac ako £ 5000 pre GTX nenapadá 460.
        Aspoň byť spravodlivý a uznať, že to nie je v systéme Idel, že peniaze, ktoré by mohli byť lepšie.  

        Si úplne vedľa, Nene. i5 2500k je rovnaká alebo lepšia ako i7 930 950 alebo (vylúčiť i7 2600k), ktoré sú 2-3 miliónov drahšie. Okrem i5 2500k má odomknutý násobič, takže strieľať concluzia.Clock / Sandy Bridge hodiny je rýchlejší ako starý procesor platformy i7 1366 a rýchlejšie ako čokoľvek AMD v súčasnosti ešte než horného radu, ktorá má 6 jadra. Adrian výraz "Myslíš, že ciumpalacii inganfati ľudí, ktorí nemajú tušenie, čo PC a jete výkon vedieť, čo 21709 v 3DMark? "Hovorí za všetko.

        • cristi povedal

          Viorel:
          Si úplne vedľa, Nene. i5 2500k je rovnaká alebo lepšia ako i7 930 950 alebo (vylúčiť i7 2600k), ktoré sú 2-3 miliónov drahšie. Okrem i5 2500k má odomknutý násobič, takže strieľať concluzia.Clock / Sandy Bridge hodiny je rýchlejší ako starý procesor platformy i7 1366 a rýchlejšie ako čokoľvek AMD v súčasnosti ešte než horného radu, ktorá má 6 jadra. Adrian výraz "Myslíš, že ciumpalacii inganfati ľudí, ktorí nemajú tušenie, čo PC a jete výkon vedieť, čo 21709 v 3DMark? "Hovorí za všetko.  

          daj mi o tom, kto ti dal právnik vy ??
          a ak chcete vedieť, dokonca i7 2600k som mal na mysli, keď som hovoril o i7 z inej zásuvky si istý, že som sa zmienil. Hovorím, že sú od seba za toľko písanie ako som sa zmienil i7 Matale vedľa grafickej karty máte čo povedať, alebo nie, a tam sú okrem ???
          "Adrian Fráza" je hlúpe a poburujúce ako redaktor novín by sa povedať, že čitatelia sú hlupáci, alebo niečo nie je v poriadku vám chýba zdravý rozum.

          • Viorel povedal

            cristi:
            daj mi o tom, kto ti dal právnik vy ??
            a ak chcete vedieť, dokonca i7 2600k som mal na mysli, keď som hovoril o i7 z inej zásuvky si istý, že som sa zmienil. Hovorím, že sú od seba za toľko písanie ako som sa zmienil i7 Matale vedľa grafickej karty máte čo povedať, alebo nie, a tam sú okrem ???
            "Adrian Fráza" je hlúpe a poburujúce ako redaktor novín by sa povedať, že čitatelia sú hlupáci, alebo niečo nie je v poriadku vám chýba zdravý rozum.
              

            No grafická karta ho vidieť, áno, Hd6950 neporiadok grafickej karty za cenu, za to nestojí. AMD EOL.

          • cristi povedal

            Viorel:
            No grafická karta ho vidieť, áno, Hd6950 neporiadok grafickej karty za cenu, za to nestojí. AMD EOL.  

            vážne ???? koľko subjektivita veľmi slabé argumenty.
            HD6950 je dobrá grafická karta, a to najmä vo veľmi vysokých rozlíšeniach a ktorá nedávno znížil cenu u niektorých modelov a pri troche šťastia môžete odblokovať HD6970.
            Koľko slamy HD9650 nájsť túto dosku medzi 1000 1500 lei a nič výkonom, ktoré ponúkajú.
            A ako som už povedal „možno hd6950“, ak viete, ako čítať, zostáva to na žiadosť osoby, ktorá si zakúpi systém, aby sa táto grafická karta mohla páčiť, môže mať 3 monitory, ale čomu rozumieť, mohol by som navrhnúť HD6870 pre. že mnou navrhované grafické karty sú lepšie ako gtx 640 a idú do rozpočtu, preto som ich navrhol. Ako som videl, spojíte sa s komponentom a držíte to tak, že sa nemôžete pozrieť na celkový obraz alebo na to, čo chcem povedať, že za tieto peniaze by ste mohli vybudovať lepší systém.

  27. cretzu povedal

    Je nám ľúto! Máš pravdu, ale my sme nemali box chladiča nikdy nepoužíval (hluku + neefektívne), ale DVD-RW alebo BR všetko ste zabudli! Veľa šťastia!

  28. Andu:
    doplnený zdroje, bývanie, Sandy Bridge mieste, 32 nanometrov atď hovorím, že sa mi systém nakonfigurovaný systém poraziť v každom hernom / test.
    Nechápem, ako si môžete vziať veci na uvedenie na trh (alebo užitočné) Quick Sync pohlavia.
    Áno, ja neviem čo, ale ja vám niečo poviem iné: nikto nestará.
    Všetko bolo ako každé nové série procesor / grafickú kartou atď dual-channel site Gen = drhnutie drevenú nohu. Vyšší výkon, ale tiež zanedbateľné (2 / 5% = 0).
    Hovoríte, že ste dať gtx460.
    To je zdrojom mojej x vedie 2 6970 (koniec hry).
    SSD Vertex vybral mňa je viac než 2 svojho testovania. Nič moc, ale to je.
    Neupravená náhubok na marketingové veci. Bude vždy nové veci, nemali by ste robiť bod je získať.
    Na konci, budete sa zmiasť.  

    Keď som bola malá som robil zbierku prekvapenie, spomínam si, že mám prekvapenie s Porsche, všetko Rozišla som s tým prekvapením.
    Nakoniec sa jeden objavil s DeTomasom, z ktorého mi bolo zle, pamätám si, akoby som sa cítil ponížený, moje Porsche dalo iba 300 za hodinu a jeho prekvapenie 335, viete.
    Prekvapenia, prekvapenia ... .., aké časy, Turbo výhodná kúpa.
    Ty si pamätal detstva som bol v tvojom veku v tej dobe.

  29. Andrei Stefan povedal

    Urobil som pc rovnako ako tohto výukového programu, to prišlo svoj účet za elektrinu! Má matka vzala môjho PC a vyhodiť z okna, mi po ňom.

  30. Viorel povedal

    Cristi systém bol plne zaslúži peniaze.
    Dalo by sa počkať a kúpiť i7 2600k alebo 2500k.
    Aj 2600k stránky na stanicu domov a my sme nemali dať viac než 5,1 GHz 1.46v príručke / LLC Higt offset + 0.110.Mai než 5.1 nechcú akýkoľvek ako aj Windows nebude topánka, zostáva zablokované v Spúšťanie systému Windows. skúšal som všetky možnosti, IAM dal 1.55 a stále nechce, že je, že sme mali smolu s mojím kópií, zlý šarže.
    Andu:
    Človek, v súčasnej dobe Intel viac ako AMD. Hry 6 jadra nečinne sedieť, ak nie robiť strih videa alebo sa strachovať o 3d mieste (v mojom prípade grafického 3d, že AMD je celkom dobrý, ale prepáčte, radšej Intel).
    Vedzte, že Nvidia je viac ako AMD na 6970 actuala.Amd je neporiadok v tej peňazí, ak máte peniaze, ktoré ste mohli dostať 6970 2 z milióna a kúpite GTX570 je u konca, že AMD 6970. CUDA a PhysX Navyše vám to, čo AMD nevedeli gasesti.Daca nie je CUDA (Compute Unified Device Architecture) je prekladač a sada vývojových programov určených pre prevádzku na NVIDIA GPU. Mnoho profesionálnych programov zaviedli CUDA, vieme, že sú.
    Tieto spomienky nie sú na „nezmysly“. Milovník pretaktovania vie, aké spomienky si treba kúpiť, tie, ktoré si vyberiete, sú príliš „hodnotné“, ako hovoria mená. Že disk Vertex OCZ SSD je lepší ako ten, ktorý ste si vybrali, Adata S599, ktorý trpí vstupom / výstupom.
    Zdroj Corsair 750TX že CWT vyrobené V2 je tak zlá, jediná dobrá vec, ktorú dal v tejto konfigurácii je Andu ala Samsung HDD 1TB F3 čo je najrýchlejší Sata2 z 1 TB HDD.
    Takže podľa môjho názoru veľmi zlý a veľa peňazí, aby mu Andu.

  31. cuibaru povedal

    Adrian Cristi a chcel by som sa opýtať veľmi príjemné mi povedať svoj názor na tento systém, ktorý som si kúpil 1 saptamana.va webové stránky sledovanie hneď od začiatku a ja odporúčanú veľmi veľa ľudí, takže by som sa modlím povedz mi svoj úprimný názor, a ak chcete, aby som odporučiť monitor a grafickú kartu (medzi 3 a 4 milióna každý) čakať na odpoveď presmerovať!
    Zdravím ťa!

  32. Costelina povedal

    da vidieť z diaľky, ktorí poznajú najlepšie výučbové viete, že Cristi explici.pentru komentár byť a myslím, že jej rešpekt, pretože títo ľudia pracujú na tom, čo fac.va Uistite sa, výukové programy pre počítače starší, pretože existuje veľa ľudí, ktorí majú staré počítače, ktorý je, aby nám pomohli, a tými, čo robíme, že je účinnejšie .eu old'm, či existujú riešenia, a bol by som veľmi rád, keď vidím, že nám pomôže z hľadiska asta.urmaresc vaše konzultácie s potešením

  33. Dobrý deň, otázka takmer úplne mimo tých tu diskutované.

    Ak mám kúpiť 2mhz s pamäťou XMP profily 1600gb do Kingstonu, ktorý funguje na platforme AMD XMP (a GX890 s X3 455) a neovplyvňuje v žiadnom prípade.

    Vďaka.

    _______________________________________

    Ako je vyššie uvedený systém, a ako bolo povedané vyššie niekto,
    - puzdro je drahšie ako grafická karta
    - zdroj so 4 konektormi PCI-X pre základnú dosku, ktorá podporuje iba dve také karty
    + Druhým variantom sa zdá byť ok bývanie

    • alexDobrý deň, otázka takmer úplne mimo tých tu diskutované.
      Ak mám kúpiť 2mhz s pamäťou XMP profily 1600gb do Kingstonu, ktorý pracuje na platforme AMD XMP (a GX890 s X3 455) alebo žiadny vplyv v akomkoľvek fel.Mersi ._______________________________________ Ako vyššie uvedeného systému, ako porekadlo a niekto hore
      - puzdro je drahšie ako grafická karta
      - zdroj so 4 konektormi PCI-X pre základnú dosku, ktorá podporuje iba dve také karty
      + Druhým variantom sa zdá byť ok bývanie  

      Neviem, prečo si dokonca dať názor, ak ste ho ešte nevideli vo svojom živote výkon grafickej karty.
      Pre Vaše všeobecné výkonu grafickej karty obsahujú dva PCI-X konektory altimentare alebo dva 6 6 alebo jeden a 8.
      Pre tých, ktorí veria, že bývanie je príliš drahé, dal som na dne lacnejšia alternatíva, môžete si kúpiť bývanie pre 80 lei.
      Prosím zdržať v budúcnosti, inak to bude robiť holenie.

  34. nech to malo byť aproptie buldozéru stránky Llano a dať ju na zem s Intelom
    http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded

    • Viorel povedal

      fred: Nechajte buldozér je aproptie miesto a dať Llano dôvod so spoločnosťou Intel
      http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded  

      Dovtedy môžete snívať. Relax, aby nebola v situácii, keď AMD aj Intel dať pôda je opak toho, čo vidím eu.Cand AMD uvoľniť Lano potom by to mohlo byť prichádza Ivy Bridge a prakticky nemá šancu AMD ale eh, čo vy nemusíte fanboy. Myslím, že nosiť okuliare, ktoré sú vytlačené s logom a môže vidieť budúcnosť AMD AMD ei.Poate tým, že nám to, čo sa stane s AMD v nadchádzajúcich mesiacoch. Do tej malej zobák, AMD nemá miesto na tomto poznámkach.

      • cristi povedal

        Viorel:
        Dovtedy môžete snívať. Relax, aby nebola v situácii, keď AMD aj Intel dať pôda je opak toho, čo vidím eu.Cand AMD uvoľniť Lano potom by to mohlo byť prichádza Ivy Bridge a prakticky nemá šancu AMD ale eh, čo vy nemusíte fanboy. Myslím, že nosiť okuliare, ktoré sú vytlačené s logom a môže vidieť budúcnosť AMD AMD ei.Poate tým, že nám to, čo sa stane s AMD v nadchádzajúcich mesiacoch. Do tej malej zobák, AMD nemá miesto na tomto poznámkach.  

        Nová architektúra procesora buldozér a Lano dôjde najneskôr do tohtoročného leta a sú odlišné od tých, ktoré máme v súčasnosti použiť novú architektúru.
        -Li procesor od AMD mi dá 90% z najsilnejších výkonu Sandy Bridge za cenu 40 50-% nižšia musím dostať ranu do hlavy nie vybrať amd.

  35. macko povedal

    FRUMAST TUTORIAL

    tutoriale čakať a Sandy Bridge, ale s lacnejšími komponentmi

  36. Robert.L povedal

    Zdravíčko! Ptr. Cristi tieto otázky:
    -Prečo Ste prenesená na novej platforme od Intelu ste nemali problémy s chybou dizajnu čipsetu H / P67?
    -Ako Sa zaoberal stiahnutie z trhu týchto čipsetov?
    -A Musí vrátiť čaká oživenie nová základná doska revízií B3 Počas tejto doby sa na trhu nových platforiem alebo dosku, ktorú ste opustili všetko?
    Vďaka!

    • Robert.L: Dobrý deň! Ptr. Cristi tieto otázky:
      -Prečo Ste prenesená na novej platforme od Intelu ste nemali problémy s chybou dizajnu čipsetu H / P67?
      -Ako Sa zaoberal stiahnutie z trhu týchto čipsetov?
      -A Musí vrátiť čaká oživenie nová základná doska revízií B3 Počas tejto doby sa na trhu nových platforiem alebo dosku, ktorú ste opustili všetko?
      Vďaka!  

      Nemal som žiadny problém, tie od Intelu tvrdia, že problém sa zdá 5% z dosiek v období 3 rokov k intenzívnejšiemu používaniu.
      Ak máte problém ísť k službe zmeniť svoj tanier.

  37. cristi povedal

    Zdravíčko! Ptr. Cristi Mám otázku o 1366 zásuvky Nedávno som kúpil dosku

    p6x58d Základ poistného, ​​problém je, že neviem, čo komponenty zvoliť pre tento penzie tu

    Mám na mysli silu procesora a pamäte. Procesor ide i7 960 3.2 GHz je extrémny

    nikto lepší príliš drahé esá nevedia, čo si vybrať, keď prekročí celkový zdroj pamäťové by som rád

    byť najlepší, 16 GB RAM dosť hovorím, frekvencia je oveľa ťažšie. dať esá grafickej karty

    GeForce GTX Tí 560 dva kusy, CPU chladiacej kvapaliny od začiatku, SATA SSD s HDD 3

    normálne. 24 palcový full HD monitor, chcem sa vrátiť k zdroju svetla nad zadanú konfiguráciu.

    Využitie počítačových hier a HD videokonferencie, HD videokamery použiť príspevok

    webová kamera streaming Potrebujem nový kurz, ktorý som potreboval super kapelu

    Tak to bude nahrávať svoj systém skutočne v súčasnej dobe používa môj prvý desktopový systém

    MacBook sú super spokojný s ním, ale nemôžete robiť s tým, čo som uviedol vyššie dúfam

    výukové video nastať v súvislosti aspekt 1366 zásuvku.

    O výukových programov Nemám slov sú super najmä pre začiatočníkov, záleží veľa na

    nakonfigurovať počítač ako la carte a stále ďakujem videá

    konzultácie.

    • AdrianGudus povedal

      cristi: Dobrý deň! Ptr. Mám zásuvku Cristi intrebarelegata 1366 Nedávno som kúpil dosku
      Založené p6 × 58d prémie, problém je, že neviete, aké komponenty alegpentru aicima znamenať tejto doske a výkon procesora a pamäte. Na i7 procesormerge 960 3.2 GHz je extrémny
      nikto lepší príliš drahé esá nevedia, čo si vybrať, keď prekročí celkový zdroj pamäťové by som rád
      byť najlepší, 16 GB RAM dosť hovorím, frekvencia je viac greu.la asipune grafická karta GeForce GTX Tí 560 dva kusy, CPU chladiacej kvapaliny od začiatku, je ssdcu SATA HDD a 3
      normálne. 24 palcový full HD monitor, som sa vrátiť do sadúcei lejertoata konfiguráciu špecifikovaného zdroja.
      Využitie počítačových hier a videokonferencie HD, použitie hd camereavideo na stĺpiku
      Musím webkamery prúd, ktorý prirodzene čistý voiavea potrebné super kapelu
      Tak to bude nahrávať svoj systém, môj desktopový systém v súčasnej dobe používa defaptprimul
      MacBook sú super spokojný s ním, ale nemôžete robiť s tým, čo som uviedol vyššie dúfam dôjsť výukové videokurzy aspekte zásuvka 1366.Despre Nemám slov sú super predovšetkým incepatoriconteazafoarte moc
      nakonfigurovať počítač ako la carte a stále ďakujeme Videotutoriál.  

      Pre zdroj už máme sprievodcu ... napíšte do vyhľadávacieho poľa vpravo na čiernom okraji: Sprievodca nákupom zdroja, zadajte a nájdete výukový program.

  38. elita povedal

    Cristi, čo ste vložili tam je viac výstrelok
    Bytového Overkill ničí blázon hlava 1400 dať Lei skriňa je veľa malých kostry, ktorá ponúka rovnaký výkon za cenu viac ako firmy Hitachi mic.O tiež prach som videl ste si vybrali iba ale keď sa prebudíte skladovacie zlé stránky, ktoré na vás zostúpi a chybách CRC dostanete vaše ruky cap.SSD je v poriadku, som si vybral sám, takže je zbytočná source systém ala
    Nemyslím si, že pumpovanie peňazí systém ala najmä preto, že sú oveľa lepšie alternatívy v rovnakej cene.
    Tu je zoznam želaní viac než v poriadku.

    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/343186/

    • Mihai.m povedal

      elita: Firma tiež prach, ako som videl Hitachi si vybrali práve pre skladovanie, avšak keď sa prebudíte zlé stránky, ktoré na vás zostúpi, a budete mať ruky CRC chyby bolesť hlavy

      To si myslíš, chlapče. Mám 80 GB hitachi na vlákno (veľké ako konektor ...). Mám tým na mysli to, že zvyšok počítača sa okrem tohto pevného disku, základných dosiek, procesorov atď. Vždy zmenil. Mal som to na PC Pentium 4 na zásuvke 468, alebo niečo podobné, kúpené v roku 2001. Nikdy som s tým nemal problémy, ale vymenil som 3 ďalšie pevné disky. A stále funguje, aj keď ho naozaj nepoužívam, držím ho tam v prípad mám nejaké fotky z rodinných videí a iné podobné nezmysly, sedí tam a točí sa, ale ak ho nezoberiem, ani ho nepočujem. Hitachi je podľa mňa dobrá spoločnosť a pred otvorením úst by si sa mal informovať a myslieť dopredu. A neberte ma s „výnimkou, ktorá posilňuje pravidlo“, pretože to neviete, pretože stále viem o 3 ľuďoch, ktorí bez problémov používajú pevné disky od spoločnosti hitachi. Spoločnosť bola medzi prvými výrobcami pevných diskov, od r. pokiaľ viem, a má iba vysoko výkonné produkty v iných oblastiach. Napríklad vysoko výkonné profesionálne videokamery (veľa televíznych používame ich), servery a ďalšie sieťové diely, hardvérové ​​diely používané v automobilovom priemysle a oveľa viac.

  39. kresťan povedal

    tak chcem ukázať, ako to urobiť procesor.am pretaktovať procesor Intel core2duo E7200.Si Aj Asus základné dosky p43 p5kr na sockhet 775

  40. vitajte
    Pekný tutorial Cristi, ale môžete urobiť aj vám návod, ako nakonfigurovať počítač pre menej okolo šumieť z 15 million'd rád, aby sa moje a ja teraz, ako skoro nový počítač okolo eur 15 miliónov či by ste mi mohol pomôcť ďakujeme robiť výukový program.
    veľa šťastia

  41. stefan povedal

    Dobrý deň, zaujímalo by ma sám a PC v rámci 40-45mil platforma piesočné bridge.nu chcem robiť naozaj záujem overclok marci ale vyšší výpočtový výkon a grafickej karty 1gb gdr5 akýkoľvek pomôcť je bin venit.iar výukový program je veľmi tinrtio ktoré sa uskutočnilo dňa

  42. pop Ionel povedal

    ami som pripravený na predaj PC a chcem ísť na Sandy Bridge, rok teraz mám pc, že ​​sú spokojní, ale ami robiť s touto novou konfiguráciu platforma ochiul.am rok tak ďaleko: Počítač:
    Operačný systém Microsoft Windows Vista Home Edition
    Service Pack service Pack 2
    4.09.00.0904 DirectX (DirectX 9.0c)
    Názov počítača Gigabyte (GIGABYTE)
    Užívateľské meno nelutu

    Základná doska:
    Pentium III Xeon typ procesora Intel, 2900 MHz
    Meno doska Neznámy
    Čipová sada základnej dosky Neznámy
    systémovej pamäte MB 3328
    Cenu Modulárny typ BIOS (12 / 30 / 08)
    Komunikačné porty komunikačný port (COM1)
    Komunikačné porty Port tlačiarne (LPT1)

    Video:
    Grafická karta GeForce GT 9500
    Grafická karta GeForce GT 9500
    Monitor Generic PnP Monitor [Nodb] (85LMTF037845)

    Multimédiá:
    Audio Adapter High Definition Audio Controller [Nodb]

    skladovanie:
    Intel (R) ICH10 Family IDE Controller 2 port Serial ATA Storage Controller 2 - 3A26
    Intel (R) ICH10 Family IDE Controller 4 port Serial ATA Storage Controller 1 - 3A20
    Štandardné Dual Channel PCI IDE Controller Controller IDE
    SCSI radič / SCSI RAID Host Controller MagicISO
    SCSI radič / iSCSI Iniciátor Microsoft RAID
    Floppy Floppy disk
    Zariadenie SAMSUNG HD161HJ ATA disk
    MagicISO Virtual DVD optická mechanika ROM0000
    Optická jednotka SH-S223F TSSTcorp CDDVDW ATA Device
    Inteligentné Stav HDD Neznámy

    priečky:
    C: (NTFS) 76315 MB (MB voľného 11730)
    D: (NTFS) 76308 MB (MB voľného 16667)
    Kapacita 149.0 GB (27.7 GB k dispozícii)

    Vstupné zariadenia:
    Klávesnica Štandardná PS / 2 klávesnice
    Myš HID-kompatibilné myš

    Miestna sieť:
    RTL8168C Realtek sieťový adaptér (P) / 8111C (P) Rodina PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (192.168.1.10)
    Sieťový adaptér VirtualBox hostiteľa Iba Ethernet Adapter (192.168.56.1)

    zariadenia:
    Tlačiareň Writer Microsoft XPS Document
    Intel USB1 Controller (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A34 [NoDB]
    Intel USB1 Controller (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A35 [NoDB]
    Intel USB1 Controller (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A36 [NoDB]
    Intel USB1 Controller (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A37 [NoDB]
    Intel USB1 Controller (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A38 [NoDB]
    Intel USB1 Controller (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A39 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH2 Family USB Enhanced Host Controller - 10A3A [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH2 Family USB Enhanced Host Controller - 10A3C [NoDB]
    USB zariadenie USB Human Interface Device

    ——– [DMI] —————————————————————————————————————

    [BIOS]

    BIOS vlastnosti:
    Výrobca Award Software International, Inc.
    verzia F9c
    dátum výroby 12 / 30 / 2008
    Veľkosť 1024 KB
    Zavádzacie zariadenie disketu, pevný disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
    Funkcia Flash BIOS, Tieň BIOS, Voliteľný Boot, ESD, BBS
    Podporované štandardy DMI, APM, ACPI, PnP
    Rozšírené funkcie PCI, USB

    [Systém]

    Systém atribúty:
    Výrobca Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkt EP43-DS3L
    ID unic 00000000-00000000-0000001F-D0944B66
    Wake-up typ vypínač

    [Základná doska]

    Atribúty dosky:
    Výrobca Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkt EP43-DS3L
    verzia xx

    [Podvozok]

    Podvozok atribúty:
    Výrobca Gigabyte Technology Co., Ltd.
    typ Desktop

    [Memory Controller]

    Funkcia pamäťový radič:
    Spôsob detekcie chýb 8-bit parity
    korekcia chýb nič
    Podporuje pamäťové 1-Way Interleave
    Aktuálne Memory Interleave 1-Way
    Napätie podporovaný 5V
    Maximálna kapacita pamäťového modulu 1024 MB
    Pamäťové sloty 4

    [Procesory / Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2]

    Vybavenie Procesor:
    Výrobca Intel
    Verzia Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2
    266 MHz externé rýchlosť hodín
    4000 MHz Maximálna rýchlosť hodín
    Aktuálne MHz taktovacia 2266
    Stredná typ procesora
    1.0 napätie V
    na stave
    Socket socket 775

    [Cache / Vnútorná Cache]

    Vlastnosti cache:
    tuzemský typ
    na stave
    Write-Back režime prevádzky
    Maximálna veľkosť 64 KB
    Inštalovaná veľkosť 64 KB
    Synchrónne SRAM Type Support
    Aktuálne Synchrónne SRAM Type
    Vnútorné Socket Cache

    [Cache / External Cache]

    Vlastnosti cache:
    tuzemský typ
    na stave
    Write-Back režime prevádzky
    Maximálna veľkosť 2048 KB
    Inštalovaná veľkosť 3072 KB
    Synchrónne SRAM Type Support
    Aktuálne Synchrónne SRAM Type
    Externé medzipamäte Socket

    [Pamäťové moduly / A0]

    Funkcia pamäťový modul:
    zásuvka A0
    Veľkosť MB nainštalované 2048
    2048 aktivačný schopnosť MB

    [Pamäťové moduly / A1]

    Funkcia pamäťový modul:
    zásuvka A1
    Inštalovaná veľkosť nenainštalovanú
    Nie je inštalovaný výkon aktivovaný

    [Pamäťové moduly / A2]

    Funkcia pamäťový modul:
    zásuvka A2
    Veľkosť MB nainštalované 2048
    2048 aktivačný schopnosť MB

    [Pamäťové moduly / A3]

    Funkcia pamäťový modul:
    zásuvka A3
    Inštalovaná veľkosť nenainštalovanú
    Nie je inštalovaný výkon aktivovaný

    [Pamäťové zariadenia / A0]

    Pamäťové zariadenia vlastnosti:
    tvar DIMM
    Veľkosť MB 2048
    Rýchlosť 667 MHz
    Celková kapacita 64 bit
    Dátová kapacita 64 bit
    Umiestnenie zariadenia A0
    Umiestnenie lavice Bank0 / 1

    [Pamäťové zariadenia / A1]

    Pamäťové zariadenia vlastnosti:
    tvar DIMM
    Umiestnenie zariadenia A1
    Umiestnenie lavice Bank2 / 3

    [Pamäťové zariadenia / A2]

    Pamäťové zariadenia vlastnosti:
    tvar DIMM
    Veľkosť MB 2048
    Rýchlosť 667 MHz
    Celková kapacita 64 bit
    Dátová kapacita 64 bit
    Umiestnenie zariadenia A2
    Umiestnenie lavice Bank4 / 5

    [Pamäťové zariadenia / A3]

    Pamäťové zariadenia vlastnosti:
    tvar DIMM
    Umiestnenie zariadenia A3
    Umiestnenie lavice Bank6 / 7

    [Sloty system / PCI]

    Funkcie Slot systému:
    PCI slot
    typ PCI
    Použitie V prevádzke
    32 bitová šírka dátovej zbernice
    dlhá dĺžka

    [Sloty system / PCI]

    Funkcie Slot systému:
    PCI slot
    typ PCI
    používať Empty
    32 bitová šírka dátovej zbernice
    dlhá dĺžka

    [Konektory porty / primárna IDE]

    Funkcia portu konektora:
    Referenčné designator vnútorný primárny IDE
    Vnútorné konektor typu On-Board IDE
    Externý konektor typu Žiadny

    [Konektory porty / sekundárna IDE]

    Funkcia portu konektora:
    Sekundárne IDE Vnútorné referenčné designator
    Vnútorné konektor typu On-Board IDE
    Externý konektor typu Žiadny

    [Konektory porty / FDD]

    Funkcia portu konektora:
    8251 typ portu FIFO Kompatibilné
    Referenčné designator interné FDD
    Vnútorné konektor typu On-Board Floppy
    Externý konektor typu Žiadny

    [Konektory porty / COM1]

    Funkcia portu konektora:
    16450 typ portu Sériový port Kompatibilné
    Referenčné designator vnútorné COM1
    Sem vnútorný konektor Dual Inline Pin 9 (pin cut 10)
    Zadajte externý konektor pin samec DB-9

    [Konektory porty / COM2]

    Funkcia portu konektora:
    16450 typ portu Sériový port Kompatibilné
    Referenčné designator vnútorné COM2
    Sem vnútorný konektor Dual Inline Pin 9 (pin cut 10)
    Zadajte externý konektor pin samec DB-9

    [Konektory porty / LPT1]

    Funkcia portu konektora:
    Typ portu paralelný port ECP / EPP
    Referenčné designator vnútorné LPT1
    Vnútorné konektor typu pin samica DB-25
    Externý konektor typu pin samica DB-25

    [Konektory portov / klávesnice]

    Funkcia portu konektora:
    Typ Port klávesnice Port
    Referenčné designator interné klávesnice
    Externý konektor typu PS / 2

    [Konektory porty / Zistené]

    Funkcia portu konektora:
    Typ portu port pre myš
    Referenčné designator vnútorný PS / 2 Mouse
    Vnútorné konektor typu PS / 2
    Externé referencie designator Zistené
    Externý konektor typu PS / 2

    [Konektory porty / USB]

    Funkcia portu konektora:
    typ portu USB
    Interné USB Referencie Design
    Vnútorné konektor typu Žiadny
    Externý USB konektor typu

    [Konektory porty / USB]

    Funkcia portu konektora:
    typ portu USB
    Interné USB Referencie Design
    Vnútorné konektor typu Žiadny
    Externý USB konektor typu

    ——– [Pretaktovanie] ——————————————————————————————————

    Vybavenie Procesor:
    Pentium III Xeon typ procesora Intel
    Name Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2 E7400 @ 2.80GHz
    revízia 0001067Ah

    Rýchlosť procesora:
    Rýchlosť procesora 2899.84 MHz (originál: 2800 MHz, pretaktovanie: 4%)

    CPU Cache:
    1 KB Cache L32
    Údaje medzipamäte KB 1 L32
    2 L3 MB vyrovnávacej pamäte (On-Die, ATC, Full-Speed)

    Atribúty dosky:
    ID placa de baza 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    Meno doska Neznámy

    BIOS vlastnosti:
    Dátum systému BIOS 12 / 30 / 08
    Video BIOS Dátum 07 / 08 / 08
    Cenu typ BIOS Award modulárny BIOS v6.00PG
    Award BIOS správu EP43-DS3L F9c
    DMI BIOS Version F9c

    ——– [Správa napájacieho zdroja] —————————————————————————-

    funkcie pre správu energie:
    napájací zdroj
    Bez statusu Batérie
    Životnosť batérií (za poplatok) Neznámy
    Životnosť batérie (vybitá) Neznámy
    SAMSUNG HD161HJ ATA HDD Device
    Monitor ACI19D5: Generic PnP Monitor [Nodb]
    Základná doska EP43-DS3L F9c
    Motherboard 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    DMIMOBO Základná doska: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    DMISYS Základná doska: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    PCI / AGP 10DE-0640: 9500 NVIDIA GeForce GT [Nodb]
    PCI / AGP 10EC-8168: Realtek RTL8168C (P) / 8111C (P) Rodina PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) [Nodb]
    PCI / AGP 1131 7133-: Multimedia Controller [Nodb]
    PCI / AGP 197B-2368: Štandardné Dual Channel PCI IDE Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-244E: Intel (R) 82801 PCI Bridge - 244E [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E20: Čipová sada procesora Intel (R) 4 na I / O radič - 2E20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E21: Čipová sada Intel (R) 4 Series PCI Express Root Port - 2E21 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A18: radič rozhrania Intel (R) ICH10 LPC - 3A18 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A20: 10portový radič Intel (R) ICH4 Serial ATA Storage Controller 1 - 3A20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A26: 10portový radič Intel (R) ICH2 Serial ATA Storage Controller 2 - 3A26 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A30: Intel (R) ICH10 Family SMBus Controller - 3A30 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A34: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A34 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A35: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A35 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A36: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A36 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A37: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A37 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A38: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A38 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A39: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A39 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3A: Intel (R) ICH10 Family USB Enhanced Host Controller - 3A3A [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3C: Intel (R) ICH10 Family USB Enhanced Host Controller - 3A3C [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3E: High Definition Audio Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-3A40: Intel (R) ICH10 Family PCI Express Root Port 1 - 3A40 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A48: Intel (R) ICH10 Family PCI Express Root Port 5 - 3A48 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A4A: Intel (R) ICH10 Family PCI Express Root Port 6 - 3A4A [NoDB]
    .sa ami asi vedieť, čo si myslíte, že by mohlo anbunatati niečo, alebo ísť rovno na Sandy Bridge.multumim pre cvičenie.

  43. pop Ionel povedal

    PM ľúto, je to pomerne dlhá

  44. Bogdan povedal

    Pozri dáte 2 zdrojov košík

  45. Andrew povedal

    Dobrý deň Cristi, môžem mať záujem zmeniť svoj PC platformu Sandy Bridge, ale to byť niečo lacnejšie niekde 25 miliónov keby mohol, otočil som sa na EMAG vidieť, čo a ako sme si vybrali niečo, ale ja chcem pocit z tvojho nechcem nutne konzultácie, len výber toho, čo považujete 25 milióna a mám prehľad toho, čo som si vybral a čo ste si zvolili, budete mať viac skúseností a nechcem míňať peniaze inde, keď chcem Milian 25 o niečom celkom bunicel.Astept svoj názor, ďakujem :) a zdravie.

  46. ignorant otázka: je možné, že medzi procesormi Sandy Bridge vyššie, sú procesory, ktoré majú problémy s SATA radiča, ako sú tie v prípade 6 série čipových sád (P67 / H67, atď)? ak áno, ako môžeme chrániť? Merci

  47. Mihai.m povedal

    Cristi, spočiatku si trochu odporuješ, alebo si neuvedomujem. Hovoríš, že máš základnú dosku bez video výstup a že ak chceme video výstupu sa pozrieť na čipsete základnej dosky, ktorá je presne h67.Dar základná doska chipset vyvolený si bol (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Milujem tento šialený hľadá základňu s p67 čipovej sady. a chcel som sa opýtať, či základná doska nemá špecifikácia MHz frekvencia 2000 spomienky môžeme použiť tento kmitočet alebo nadobudnú s 1333 MHz? Mc a ospravedlňujem sa, či rozrušený.

    • Mihai.mCristi argumentujú trochu na prvý, alebo nie vo mne ... máte pocit, pričom základnú dosku bez video výstup a že ak chceme video výstupu sa pozrieť na čipsete základnej dosky, ktorá je presne h67.Dar základná doska chipset vyvolený si bol (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Milujem tento šialený hľadá základňu s p67 čipovej sady. a chcel som sa opýtať, či základná doska nemá špecifikácia MHz frekvencia 2000 spomienky môžeme použiť tento kmitočet alebo nadobudnú s 1333 MHz? Mc a ospravedlňujem sa, či rozrušený.  

      Nechcel som nutne odkazovať sa na meno chipsete, tam som sa zmienil, že: H67 má HDMI, DVI, VGA a P67 nemajú to tí, ktorí vr vyhradenú grafickú kartu, musí si vybrať stolný P67.
      Gigabyte urobil podivnú voľbu. Medzi P67 a rozdiely H67 sú extrémne malé, snáď Gigabyte zvolili túto možnosť, než k nižším nákladom. Zvyčajne základnej dosky, ktorý nemá HDMI, DVI, VGA sú P je (Sandy Bridge v tejto sérii).
      Prichádzam s aktualizáciou s rozdielmi medzi H67 a zajtra P67.

  48. Mihai.m povedal

    Wow mc. fain na promptitudine.Nu očakávajú, že dostanú tak rýchlo sa nám podarilo inteleg.Pregateam raspunsul.Acum prácu v inom Videotutoriál uo UEFI ale zverejníme aici.UEFI (Unified Extensible Firmware Interface) a Hybrid EFI Technology neje to isté chleba? Pt. Našiel som Základná doska GIGABYTE http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3762#ov a ja nedávajú seama.Si spôsobom, ktorý je najlepší z nich, z tohto výučbového programu (Gigabyte PH67A-UD3-B3) a že vaše MSI P67A-GD65-B3?

    • Mihai.m povedal

      Mihai.m: A mimochodom, ktorý je najlepší z nich, z tohto výučbového programu (Gigabyte PH67A-UD3-B3) a že vaše MSI P67A-GD65-B3?

      1. Gigabyte P67A-UD5-B3
      2.Gigabyte PH67A-UD3-B3
      3.MSI P67A-GD65-B3
      Ak chcete byť jasnejšie!

  49. Costel povedal

    Ahoj chalani chcem povedať, že systém založený na Intel Sandy Bridge procesorov

    2011 je vlastne neporiadok pre tých, ktorí chcú, aby systém atsfel hovorím dlhšie

    Dokument tak dlho, ako tie od Intelu uznal svoj omyl o nových procesorov Sandy Bridge

    Dl.Cristi musel tento špecifický problém v tutoriálu, ale viete, každý z nich sa môže pochváliť

    kladivo. Ja osobne odporúčam vám ísť na pevnejšie platformy, ako je X58 viac

    stabilný cenové hovorí rovnako. Ako asi Sandy Bridge sa očakáva, že k náprave tohto problému

    http://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk

    • Robert.L povedal

      Costel: Ahoj chalani chcem povedať, že systém založený na Intel Sandy Bridge procesorov
      2011 je vlastne neporiadok pre tých, ktorí chcú, aby systém atsfel hovorím dlhšie
      Dokument tak dlho, ako tie od Intelu uznal svoj omyl o nových procesorov Sandy Bridge
      Dl.Cristi musel tento špecifický problém v tutoriálu, ale viete, každý z nich sa môže pochváliť
      kladivo. Ja osobne odporúčam vám ísť na pevnejšie platformy, ako je X58 oveľa rovnako maistabila cenových rokovaní. Ako asi Sandy Bridge sa očakáva, že k náprave tohto problémuhttp://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk  

      Dovoľte mi, aby som vás informovať o problematike, ako tie od Intelu: Prvým problémom nie je nová generácia procesorov Sandy Bridge ale základný čipovej sady Blacé sú P67 a H67.
      Z tohto dôvodu boli stiahnuté z trhu základných dosiek s SATA II porty otázky, namiesto tých, ktoré nemajú túto chybu SATA III, a pána Cristi to povedal v inom výukovom To je pravda, vzťahujúce sa k zavedeniu systému oveľa lacnejšie. A do konca tu Tento problém je vyriešený a už je k dispozícii po celom svete nová rada základných dosiek skúmať.

  50. daniel povedal
  51. karolin povedal

    karolin:
    Dobrý deň Cristi zaujímavý tutorial Mám prosbu svojho maxima by ste chceli, aby konfigurácia systému až 3000 3100-lei na Sandy Bridge.
    Chcem špecificky byť trochu opatrnejší, keď vy tutorialelele, alebo ste trochu unavení alebo ponáhľať príliš rýchlo, a robiť niektoré drobné chyby, ako je pridanie 2 rám a dlaždice základ, ktorý ste si zvolili, je základná doska, ktorá Maximálna podpora pamäte až 1333Mhz som išiel na webových stránkach Gigabyte aj cez niekoľko miest, kde som hľadal, ale nenašiel žiadnu niesť viac než 1333Mhz.
    Zistil som základnú dosku od tých v http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3 Hovorím, že sa táto základná doska môže pretaktovať nevyberie žiadnu decu, čo ste si zvolili, pretože to sú spomienky ste si vybrali 2000 MHz a že Gigabyte nepodporuje viac ako 1333Mhz.

    Inak som tak krásne a zaujímavé výučbové programy a pozerať sa čo najrýchlejšie s Sandy Bridge Tutorial za cenu až 3100 Max lei tento mesiac pred sviatkami by som chcel kúpiť systém.

    Vybral som si tento systém a prosím, povedzte mi, či je to v poriadku.

    http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3
    http://www.mediadot.ro/placi-video/placa-video-his-radeon-hd6850-1024mb-ddr5-iceq-x-turbo
    http://www.mediadot.ro/procesoare/procesor-intel-core-i5-2500k-sandy-bridge-box
    http://www.mediadot.ro/memorii/memorie-kingston-ddr3-4096mb-2-x-2048-1600mhz-cl9-xmp-hyperx-blu
    http://www.mediadot.ro/carcase/carcasa-aerocool-rs-9
    http://www.mediadot.ro/coolere/cooler-scythe-mugen-2-rev-b
    http://www.mediadot.ro/surse/sursa-ocz-fatal1ty-series-550w
    http://www.mediadot.ro/hard-disk-uri/hdd-samsung-spinpoint-f3-hd103sj-1tb-32mb
    http://www.mediadot.ro/pasta-termoconductoare/pasta-termoconductoare-arctic-silver-as5

    Prosím, počkajte na odpoveď čo najskôr Verte sa dočkať vydať rozkaz, ale chceli a vaša odpoveď.
    Díky moc za výukové programy Dobrý deň a veľa šťastia mať ďalšie konzultácie.

  52. cristi026 povedal

    hello friends

    miam dni 2 1 získala procesor grafická karta 1K + + 2600 4 3 Gb Rami DD1600 MGHz zásuvka 1155 a chcem vás informovať, že:
    Dávajte pozor pri objednávke, čo doska má SATA, SATA II a III, tj
    EX: plaku, ktoré mrzačia to zobral ja hovorím, že má 4 SATA II a III 4 STAT ale ona ^ SATA III a 2 SATA II opatrní, keď budete mať základné dosky od spoločnosti ASUS, pre ktoré sú novo vznikajúce novších modelov EX: P8P67-EVO zásuvka 1155, tí, ktorí predávajú nedávajte všetky carecteristicile na foeum lepšie vstúpiť priamo na mieste,

    Mam viac zapletá do nového systému BIOS od ASUS i7 ma tropil v hmle :)) BIOS sa líšia pre všetky, môžete chodiť do skrine a myší

    P8P67 EVO - REV 3.0
    I7 procesor 2600K Sandy Bridge, 3400MHz
    DDR3 Gb 4, 1600 MGHz
    Musím povedať, že s, a môj štandardná farba, ktorú PC hranie v 35 Grade
    hry ako Bulletstorm Call of Duty 7, Prototypy

  53. nevedno povedal

    Čo si myslíte o tomto systéme: Základná doska: MSI P67A-G45 Procesor: Intel Core i5 2500K Grafická karta: Palit GeForce GTX460 Inteligentné 1gb GDDR5 SSD TEAMGROUP 32GB SATA-2 Memories: 2x2GB SYNCRON 1600MHZ HARD-DISK: Western Digital Caviar Modrá 500GB, 7200rpm, 16mb, SATA-3 DVD WRITER Asus DRW-24B3LT LightScribe ZDROJ: CORSAIR CX600 600W ATX2.3 CASE: Raidmax TORNADO

    • daniel povedal

      nevedno:
      Čo si myslíte o tomto systéme: Základná doska: MSI P67A-G45 Procesor: Intel Core i5 2500KPlaca Video: Palit GeForce GTX460 Inteligentné 1gb GDDR5SSD: TEAMGROUP 32GBSATA-2 Memories: 2x2GB SYNCRON 1600MHZ HARD-DISK: Western Digital Caviar Modrá 500GB, 7200rpm , 16mb, SATA-3 DVD WRITER Asus DRW-24B3LT LightScribe ZDROJ: CORSAIR CX600 600W ATX2.3CARCASA: RAIDMAXTORNADO

      Hi Aj ASI hovorí počkať niekoľko dní, až uvidíte grafická karta MSI nVidia GTX 560 VAŠE HAWX oddelenými Frozr III je klenotom za cenu o niečo vyššiu, pretože Palit, nie ako vyblednuté tak zlé, ale MSI má vyššie frekvencie a lepšie chladenie ako Trúfam si tvrdiť, najlepšie chladenie, ktoré môžete nájsť grafickú kartu, ak nedôjde k zmene. Avšak to, čo ste si zvolili, je celkom dobrý systém. A ešte niečo chladnejšie po trhu by bolo dobré, ak nemáte Postavenie peňazí do Cooler Master Hyper 101 alebo TX3 sú dostatočne lacné chladnejšie, čo sa môže a sú super dobré, ale ak spory Ako bolo povedané, a Cristi Scythe Ninja3 a Mugen 2 (rev b najlepšie) sú veľmi dobré.

  54. Wisteria povedal

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/
    Pýtam sa, či niektoré z týchto PC je dobrá

  55. http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
    neplačte amd buldozér
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Opteron+6176+SE
    AMD skóre pre všetok prach chudoby zostáva, či si myslíte, že AMD poraziť Intel Pentium áno, ak ste v porovnaní s 4.
    Hovorí sa, že surový výkon na jadro je stále súčasná úroveň Intel (Ivy Bridge nepripadá do úvahy). V prípade viacerých "mine" a generácie nástupca Bulldozer je nevidel príliš dobre.
    DETI !!! Nároky na výkon PEŇAZÍ !! A PC € BEST OF AKÉKOĽVEK hľadiska SALT 5000LEI !! AMD výkon HISTÓRIA !!!
    FAN OR NOT INTEL AMD PERFORMANCE ALE ADOR

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/

  56. Aj naliehavo potrebujú recenziu:

    http://www.emag.ro/wishlist/6439202285

    Teleso a DVD-RW am). Čo si o tom myslíš?

    Čakanie na posudkov!

  57. mihai1307 povedal

    ahoj cristi, zaujímalo by ma, či môžete vytvoriť návod o rodine procesorov AM3 + FX, bol by som v pokušení kúpiť si jeden a základná doska pre tento procesor (čakám na vaše nápady), ďakujem ...

  58. Salut!
    MSI Z68A-G43 (G3) zásuvka 1155
    Intel Sandy Bridge jadro 7k I2600 MHz 3400 8 1155 MB Socket Box
    Je to dobrá voľba?

  59. Sergiu povedal

    Dobrý deň, prosím pomôžte 760GM-E51 MSI podporuje procesory AMD Phenom II Procesor AM3 X4 BE 955GHz 3.2 2 + 6 125W site http://www.msi.com/product/mb/760GM-E51.html#/?div=CPUSupport BE nemá koniec, a čo to znamená.

  60. Silviu povedal

    Ahoj, mám jednu poznámku na zvolenej konfigurácie, prečo ste si vybral tvrdý SATA3?

Hovorte svoju myseľ

*